candy crush

candy crush

465 #51  #465
parayla başarı satın alınan oyunlardan. birkaç güzel saat geçirmek için 100 liradan fazla ödeme yapacaksam neden küçük bir ekrana kilitlenip bu saçma oyunu oynayayım ki? arkadaşımla buluşurum, yerim, içerim, alışveriş yaparım.
(0)



2608 #52  #2608
tuvalet taşlarıyla bile oynayacak kadar psikolojimi etkilemekte.
(0)



2621 #53  #2621
bilet olayıyla can sıkan oyun. ya biletiniz olacak ya da eski bölümlerden üçünü yeniden oynayacaksınız. bir de bazen çok zor bölümleri tekrar oynatmaya çalışıyorlar, o zaman "sizin yapacağınız oyuna da şekere de..." diyerek telefonu atası geliyor insanın.

bir de can bittikten sonra dolması için gerçekten saatlerce bekleyen masum arkadaşlarımız varmış. bilet bulamayınca görevler arasındaki 24'er saati bekleyenleri de duymuştum. halbuki tek yapmanız gereken telefonunuzun ayarlarından saati biraz ileri almak. oyununuz bitince tekrar geri alırsınız, olur biter.
(0)



2738 #54  #2738
facebook'ta isteklerinden bıktığım oyun. ne kadar delisi var amk.
(0)



2818 #55  #2818
ıphone ekrani kucuk kaldigindan ipadde oynamasi zevkli oyun. ya da benim parmaklar dolma bilemedim.
(0)



3823 #56  #3823
bu ve muadillerini oynayıp da oyun oynadığını sanan adamla, 2'şer kiloluk dambıllarla mr.olimpia'nın karşısına geçip "abi ben de çalışıom" diyen adam aynı benim gözümde.

buna çılgınca saran güruhun "aa aypor çıkmış yeni alak hemen" diyen güruhla olan bağlantısını çözmeme de çok az kaldı.
(0)



9210 #57  #9210
annemin bağımlısı olduğu oyun.

kendisine, bu oyunu oynayabileceği bir telefon hediye ettiğimden beri günde 20 kere can istiyor. bir de 'ticket' mevzuu var ki; onu bildiğiniz arayarak, facebook üzerinden mesaj atarak falan istiyor.

kadın beni hiç aramadığı kadar arıyor şu günlerde.
(0)



11506 #58  #11506
niye bu kadar bağımlılık yaptığını anlayamadığım,saçma oyun...
(0)



11585 #59  #11585
saf kokainin oyun versiyonu. hep eleştirirdim oynayanları, can gönderenleri. lakin ben de oynamaya başladım ve bir süredir canım sıkıldıkça oynuyorum. kimseden can istemiyorum. zaten 5 can veriliyor biterse 15 dakika bekledikten sonra yeni can geliyor. 15 dakika için kendime küfrettirmeye niyetli değilim. bu yüzden facebook ile bağlantı bile kurmadım. ben zaten çocukluğundan beri mayın tarlası türevi 3 renk yanyana getirip balon patlatmalı oyunları sevdiğimden bu oyunu da sevdim.
(0)



15791 #60  #15791
insanı işinden gücünden, ailesinden akrabasından, çevresinden arkadaşlarından koparan oyundur kendileri. kafa yedirten cinstendir. hoştur, güzeldir.
ben de istek gönderenlere sövüyordum, sonra bir bakmışım; 356 level olmuşum.
(0)



Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar

betexper fethiye escort kuşadası escort
Son Yapılan Yorumlar: